Biber Leiter

Tornado

Name: Martin Bütikofer

 

I bi sit em Jahr 2009 ir Pfadi, u ha im 2009 ahgfange Pfadistuefä leite. Nach dr Pfadistuefä hani 4 Jahr Piosstuefä gleitet. Im Summer 2016 hani ahfgange bide Biberli z leite.

 

Näbem Leite bini ou für üsi Homepage Mitverantwortlich u setzte mi für Pfadi Usbildigskürs i, wo nid nur vo üserre Pfadi si. Ar Pfadi gfaut mir vorauem, dass me geng widr spannendi Sache erläbt, dass me mängisch sini gränze widr neu mues kennälehrnä und das ig Sache cha witer gä woni scho vo mine Leiter ha dörfe lehre.

Paloma

Name: Sarah Kocher

 

Sit 2007 bi ig ir Pfadi Frienisberg. Vom erschte Mau ah, het mi ds Pfadiläbe packt. Ds Zämesy mit aune, ds Lache und ds Singe am ne Lagerfür und gmeinsam Abentür erläbe, das isch eifach toll. I au dene Jahr han i mängs Lager und no meh Üebige dörfe erläbe und viu spannendi Sache chönne ungernäh – das möcht i gärn aus Leiterin de Ching witergäh. D Pfadi fägt!

 

Phönix

Name: Florian Egli

 

Seit 2009 bin ich bei der Pfadi Frienisberg. Ich bin relativ spät eingetreten und bin den Beiden über mir, in die Wolfs- und Pfadfinderstufe gegangen. Um etwas Erfahrung zu sammeln habe ich ein Jahr bei den Wölfen geleitet, mit welchen ich auch immer noch in die Lager gehe. Nach diesem Jahr bin ich als Verstärkung zu den Bibern gekommen, wo ich momenten mit viel Freude leite.

Kontakt

Abteilungsleitung:

 

Zampano (Reto Metzger)
al@pfadi-frienisberg.ch

 

Quirl (Enrico Balzardi)
al@pfadi-frienisberg.ch 

 

Elternratspräsidium:

 

Christine Steiner
Maria Vogt
praesidium@pfadi-frienisberg.ch

 

Heimvereinpräsidium:

 

Beat Egli "Görpsu"
egli.beat@gmx.ch

 

Sponsoren

 

 

Datenschutz nach EU Recht